shm naglowek

wtorek, 8 maja 2012

#012 Farmy .

Hejka , Jak tam po weekendzie majowym :) ? Żyjecie :P ?
Ja mam wolne we Wtorek (czyli dzisiaj) i w czwartek , bo są matury :D

Co dzisiaj ?
• Miss.
• Farmy.
• Rozmowa.
• Oszustka powiedzmy.
• Mój lokal .
• Śmieszne.


Miss
Na Różowo .
(Nie zrobiłam na chłopaków bo się nie da :D)



Farmy 
Kiedy pojawia się farmy ?
Miały być w marcu !
(specjalnie dałam taki duży obrazek żeby było dobrze widać :) )


Rozmowy na forum :D


Rozmowa
z pogromcą :D 
(z nudów)







Oszustka powiedzmy

Miało być 100 pkt 




Mój lokal .
Galeria .

Na początek się pochwalę xd


Mój lokal


zieluniaczka


pepsixp
Mój pomysł się udziela :D
widzicie podobieństwo  ?



Śmieszne 
teksty :D











Pozdrawiam
Koffana








3 komentarze:

  1. Olałaś bloga...Totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, będę o nim gadała. Z pewnością będziesz mieć więcej komentarzy i odwiedzeń.
    Zapraszam cię na mojego bloga;)
    Tu masz link:http://nasze-dobre-psy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ale chcę nową notkę !~!

    OdpowiedzUsuń