shm naglowek

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wakacje - moja długa nieobecność.

Nie było mnie długo. Ponad rok. Dużo się zmieniło. Przez ostatnie 3 lata wchodziłam bardzo rzadko na shmooze. Być może przez ogromne ilości nauki. Ale udało się! Skończyłam gimnazjum z wyróżnieniem.
Teraz tylko czekać aż się dostane do tego liceum do którego chcę. Te trzy lata nieźle mi nakopały w tyłek.
Może jestem silniejsza :) Nie będę wam zanudzać... W wakacje znajdę dla was trochę czasu, żeby to jakoś
nadrobić. Wiem, że i tak nie da się nadrobić tych paru lat... Ale mam nadzieję, że jakoś uda mi się wam to wynagrodzić. 














Już tak od roku planuję tu coś napisać, ale w końcu jestem. Pewien Pan mnie do tego zmobilizował :)
Zdaję sobie z tego sprawę, że posty nie będą takie jak kiedyś. W końcu różnica 2-3 lat.

Nie wiem co jest ale nie mogę dodać zdjęć...














Nie udało mi się fajnie ustrzelić :(












Jak na shmooze... myślałam, że będzie gorzej z ludźmi online.













Trochę się tu pozmieniało. Farmy dalej w fazie testów?
Neon też ma swoje życie. Nie było go tu długo.







Napiszcie mi co chcielibyście czytać na blogu... nie koniecznie o shmooze.. (o ile jeszcze ktoś odwiedza)
Pozdrawiam cieplutko, Koffana.

1 komentarz:

  1. Fajnie, że wróciłaś po tak długiej nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń