shm naglowek

czwartek, 19 stycznia 2012

#005 Sprzedaż .

Siemkaa .

Zdjęcie tygodnia zostaje zmienione na Zdjecie miesiąca :)
Dlaczego ?
Ponieważ co chwilę trzeba je zmieniac i przez krótki
okres sa na blogu .

♥ . Miss - Pomarańczowox33











♥ . Na shmooze od 18 stycznia funkcjonuje odsprzedaż . !

Niektórzy nie ogarniają jak to sie robi więc ja to przedstawię :)

Krok 1. - Klik - Mój wygląd



Krok 2. - Wybieramy rzecz.




Krok 3 . - Klikamy TAK :D





Krok 4. - Mamy zaznaczone jako na sprzedaż



Krok 5. - Gdy chcemy co od kogos kupić klikamy handel .






Krok 6. - Wybieramy :)








No i sie zaczęło HANDLOWANIE :DD



Było ich o wiele więcej . ;p

Upragniona historia :)


NIEBIESKIE !

Było to śnieżne popołudnie ...
Pinki po obiedzie siadła przed laptopem .
Pinki  - O Zuza jest na GG . ! -


------- Za godzinę ...
Zuza wpadła z hukiem !

Pinki : Aaa ! Bo mi drzwi rozwalisz !

Zuza : dobra , dobra . Słuchaj .......

Pinki : Noo mów !

Zuza : Spotkałam dzisiaj Bartka !

Pinki : I o to ta cała afera ?

Zuza : Nie ! I wiesz zaprosił mnie na FRUGO .

Pinki : Na FRUGO ?!? Haha ... :D Ale wiesz dobre i to :)

Zuza : No tak :) . A FRUGO specjalnie dla mnie szukał niebieskiego ! <3

Pinki : Hehe ... To jesteście w sobie ostro zabujani <3

Zuza : Na to wygląda . :)





To be continued ...

5 komentarzy:

  1. Acta -,- Zlooo ! x.x
    Tu Lizack ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholernie nie podoba mi się ten blog, a wiesz dlaczego? Dlatego że jest nuuudny. -.- Nic ciekawego tutaj nie ma... A te opowieści... Bahahaha. Widać że dopiero sie dowiedziałas ze istnieje niebieskie frugo bo inaczej bys o tym nie pisala.

    OdpowiedzUsuń
  3. To pewnie to dziecko "dzieckorapu" lol .
    Bez komentarza ten twój komentarz.

    Wgle po co wchodzisz na mój bloog ?
    Skoro jest taaaki nuuudny ? nq .

    Koffana

    .

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się blog Koffanej podoba, i jestem jej fanką : D

    Niezawodna .

    OdpowiedzUsuń