shm naglowek

środa, 25 stycznia 2012

#007 Shmooze vs Timik

Siemka : ))
W tym wpisie pokaże wam plusy i minusy Timika i Shmooze .

---- Co w dzisiejszej notce ? ---- 
Miss
O Vip-ie
Kontynuacja historyjki.
 Shmooze vs Timik
 Fotki miesiąca - (nowa ankieta)
O Galerii i dodawaniu fotek.


••• Miss - Żółto . x33
(w ostatnim nie było takiej ceny w sklepie :D)
Liczba kredytów pokazuje ile trzeba wydać na strój :)

••• O Vip-ie .

Vip wejdzie jeszcze w tym tygodniu !

Koszt : 50 - 100 kdt - na miesiąc (drogo ; O )
Przywileje :  (tak słyszałam)
- Możliwość pisania na innym kolorze tła.(oprócz "moderatorskiego" koloru :P)
- Więcej zdjęć w galerii.
- Złoty nick
- Ciuchy tylko dla Vip-ów.
(Być może to się nie sprawdzi)

••• Historyjka .

NIEBIESKIE !
Odc.2

--- Rano
~ding , dong~ !

Pinki : Jej już naprawdę odbiło ?
 *ziewa*
Pinki :  Już otwieram !
Pinki : Nikaa . ! <33
Nika : Pinki !!! ;**
Pinki : Długo się nie widziałyśmy . :)
           Co tam u cb słychać . ?
Nika : Właściwie to nic ...
Pinki : Przecież widzę . !
            Siadaj , wszystko mi opowiesz .









Pinki : Jakie chcesz FRUGO ?


Nika : Różowe .
            eh...
            Nie dogaduje się z moim ...
            Wiesz ...
            Mogłabym zamieszkać u cb , tak przez tydzień . ?

Pinki : Jasne. Wiesz , że zawsze możesz na mnie liczyć ...
            Tylko powiedz mu gdzie jesteś ... 
             i , że musicie od sb odpocząć.

Nika : To ja pójdę po rzeczy , 
            zostawię mu kartkę i moje gg .

Pinki : Ok : ) . Będzie dobrze. ;*

--- W tym samym czasie

Zuza : Barteek ? O.o  Heej :)

Bartek : Cześć . ♥♥♥
             Porywam cię do parku :)

Zuza : Super . ! Daj mi chwilkę . ; *

--- W parku 
Bartek : Długo nad tym myślałem ...

Zuza : Tak ?

Bartek : Czyy ...
             zostałabyś moją dziewczyną ?

Zuza : O.o Jestem zaskoczona !

Bartek : Zuza Kocham cię ! Odkąd się spotkaliśmy ...

Zuza : Jakie to słodkie . ♥♥♥

To be continued ...


••• Shmooze vs Timik .
Jest to moja OSOBISTA ocena (więc prosze nie krytykować. Dziękuję ♥ )
---Plusy 
- Możliwość zarabiania timików.
---Minusy
- Bardzo zamula .
- Wolno chodzi.
- Brzydka grafika.
- Dużo oszustów.
- Drogie timiki.

---Plusy
- W miarę szybko chodzi.
- Dużo ubrań.
- Świetna grafika.
- Własny dom .
- Ciekawe eventy .
- Różne fajne dodatki (np. własne TV)
- Dobry kontakt z pomocą .
---Minusy 
- Niedługo dojdzie vip i to mnie martwi.

TO MOJA WŁASNA OCENA więc nie krytykuj . Dziękuję :♥

••• Fotki miesiąca !

Nareszcie no nie :D

nr.1












Fotka od WiChiTaxD
nr.2








nr.3





nr.4






Fotki od TheMateusz

 nr.5
Moja fotka :D


••• O Galerii

Problem - niektórzy nie wiedzą jak dodawać fotki 
Krok . 1







Krok.2
Krok.3
Jak ustawić fotkę z galerii na profilowe zdjątko?

Gotowe :D



Pozdrawiam 
Koffana.♥









9 komentarzy:

  1. O Boże! Jaka ty jesteś żałosna to się w głowie nie mieści...;/ Weszłam tu z nadzieją jakiegoś normalnego bloga o shmooze, a tu taka szmira! Ohyda!

    OdpowiedzUsuń
  2. O co ci chodzi lasia?:D Ona ma fajnego bloga :) zazdrościsz? szmirą jesteś Ty . ; ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie napisałaś ten komentarz, co? ;d

      Usuń
    2. Nie nie napisałam tego komenta ; \ Ogaar ?

      Koffana

      Usuń
  3. Nie żeby coś, ale zaniedbujesz tego blooga .. nie zawsze piszesz notki jak są nowości np. Konto VIP, nowe krotsze loginy itp .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy wymagają bym dodawała kilka postów dziennie.
      Ostatnio mam mało czasu by przysiąść do kompa i coś napisać. Notki dodaje o nowościach i innych rzeczach , dodaje je wtedy kiedy przyjdzie na to czas . Notki dodaje nieregularnie ^^

      Pozdrawiam
      Koffana

      Usuń
  4. Także gram w shmooze ale ostatnio nie wchodziłam :) Zapraszam do mnie http://shoowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka siara! Obserwujesz swojego bloga! Haha! Jaki przypaaał! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyyy ??? wtf Dziewczynko ? Co z tego ?

      Usuń